Nu ik momenteel toch niet veel meer kan dan in huis wat lezen en knutselen komt het nieuwe boek, deel twee over Pep en de scheetkussens, van onze Annemarie goed van pas: ‘Pep en het vliegende scheetkussen’. Heb je kleinkinderen die houden van avontuur, poep en andere vieze dingen en humor, dan is het een aanrader. Ik zit er ook van te genieten en zeg geregeld: ‘hoe verzin je het’! en ‘wat een leuke illustraties!’


Schrijver Annemarie en illustrator Jop.
~
Leuk dat alles zo goed verloopt met de boeken van
Annemarie!!! Geniet er dus van!!!