Gisteren heerlijk op het balkon begonnen te knippen aan de stapel die al een tijd lang lag te wachten. Die groene jas, daar wilde ik wel wat mee. Heel veel dierenkoppen en andere koppen erboven gelegd maar een knot wol moest het worden. En toen de benen. Allerlei dierenbenen eronder gelegd, gewikt, gewogen en uiteindelijk de juiste gevonden. Toen zag ik in mijn doosje ‘allerlei’ een hoed en een uitgeknipt sierraad en toen dat alles bijeen lag wist ik: zo moet ie worden. En ik ben er blij mee.