Gisteren had ik een heel fijne dag en avond. Overdag weer samen met de kweekschoolmeisjes bij een nieuw ‘lid’ van onze groep. Zo bijzonder steeds weer de verhalen over de verbindingen die we met allerlei mensen hebben. Deze groep is ons allen zeer dierbaar. In de avond ging ik met vriendin J. naar het concertgebouw in Haarlem voor een geweldige muziekavond. Operazangeressen Karin Strobos en Judith van Wanroij traden op met een driekoppig muziekensemble. En ze vermaakten de zaal niet alleen met hun prachtige stemmen maar ook met hun humor. Het publiek mocht de liederen kiezen uit een vooraf uitgedeelde lijst. Er werden duetten gegrabbbeld uit een mand, er werd met het publiek gesproken en gelachen. Kortom, een topavond. En als klap op de vuurpijl zat ik naast een van de kweekschoolvriendinnen van die ochtend. En dat alles omdat ik kaartjes kreeg van onze jongste dochter die helaas zelf niet mee kon. En nu regent het maar binnen is het droog. Ik zet wat operamuziek op en ga wat nagenieten.